16 Ocak 2011 Pazar

Veçhelerin Dansı


2007'nin son aylarındaydı...kendi veçhelerimle bütünleşme sürecinden geçiyordum..kendi aspektolojimden...o tarihte yazdığım hislerimi, şimdi paylaşmak istedim....

az önce balkona ciktim

bi cay aldim kendime bi sigara yaktim

askin nur yenginin hareketli bir sarkisi var onu dinlerken...

tum vechelerimi dansa davet ettim

once bedenimin tum hucrelerini, zihnimi, ruhumu, gnostumu ve bilincimi
dansetmeleri icin davet ettim...

simdi bir eglence molasi dedim

ben olan tum bilincler hep birlikte dansedelim

sonra birden vecheler geldi

aptal vechemle zeki vechem karsilikli gobek attilar

kibirli vechem ve mutevazi vechem sevincle kucaklastilar

zengin vechem (sik kiyafetleri icinde) yoksul vechem (ustu basi dokuluyordu) karsilikli dansettiler

tembel vehcemi caliskan vechem kaldirdi dansa

bir cember olusturduk

elele sarkiyi soyledik halay cektik

benim dansi koydum adini...

vechelerin dansi

ben olan tumun dansi

ben olan tum bilincler sevincle kucaklasip dansettiler

ve BEN izledim, gozlemledim

hepsi bendim

aptali, zekisi, kibirlisi, mutevazisi, yoksulu zengini,ofkelisi, neselisi ..
hepsi ben...

cocuklarim gibi, hepsini sevgiyle izledim, hissettim, icimde hissettim...

hepsini deneyimleyebilir, hicbirinin icinde kaybolmadan durabilirdim

gozlemleyen BENdim

tum bilinclerin icinde kaybolmadan durabilmenin muhtesemligini
ozgurlugunu hissettim

ben benle dansettim...:))))
sule devekaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder