16 Ocak 2011 Pazar

Pakuawah ile geçmişin ve geleceğin potansiyelleri ile çalışmak (1)


Pakauwah’am ile çalışmanın bana en büyük armağanı bilincimin ben’le bağlantısı kopuk olan parçalarıyla iletişim kurmamı sağlaması oldu. Bunu ilk olarak beden bilincimle çalıştım. Bir gece uyumadan önce Pakauwah’ma beden bilincime girmesini ve benimle bağlantısı kopmuş olan tüm hücrelerle bağımı kurmasını, bana geri bildirimde bulunmayan tüm parçalarla iletişim kurmasını istedim, uyuyakalmışım. Bir süre sonra aniden uyandım. Ve bedenimin benimle bu kadar derin bir düzeyden konuştuğunu hissettim. Beden, yaşamlar boyu birçok enkarnasyon döngüsünde hep dünya enerjilerinde kalmıştı. Ölüm gerçekleştiğinde bilinç gitmiş, ve beden bilinci yine toprakta, dünyada, bu boyutta, 3b realitesinde kalmıştı. Ve bu, bedenin bilincinde, dna’da kayıtlı idi, ve bedenim korkuyordu. Bir kez daha bilincin, ben’im gitmemden ve bir kez daha bu realitede sıkışıp kalmaktan. Tüm veçheler öz’e dönmek/öz olmak istiyordu, ve beden de öyle…ve bedenimin bir kez daha terk edileceği hissini hissettim derinden…bedenimin derin terk edileceği korkusu beni ağlattı, çünkü beden bilincim bu korkuya sahip olduğunda, bedende deneyimleyen ben bilincim de aynı korkuyu hiç sebepsiz yere hissediyordu. Ansızın ortaya çıkıveren derin bir terk edilmişlik hissi, ansızın ortaya çıkıveren yalnızlık hissi… ve ben gelmiş olduğum bu bilinç farkındalığı içinde hala ortaya çıkan bu hissin neden kaynaklandığına zaman zaman anlam veremiyordum. bu farkındalığı hissettiğimde, bedenime ve bilincimin tüm parçalarına şunu şöyledim, bu yaşamda hep birlikte gidiyoruz, bu; tamamlanış yaşamı ve ben bilincim, hiçbir parça kalmadan, tam ve bütün olarak…bu tamamlanış yaşamında dünya deneyiminden tüm bilinçlerimle, beden bilincimde dahil gidiyorum…bedenimle yaptığım bu konuşma beni bu hissedişten kısa zamanda özgürleştirdi. (ki bedenimle ve dna düzeyinden konuşma yapmayı ilk okuduğum kryon kitap da öğrenmiş üzerinde de yıllarca çalışmıştım, ancak bedenimin bu korkusuna ilk kez ulaşmıştım, ve o enerji özgürleştiğinde, sanki yaşamda varoluşumun keyfini deneyimlememe engel olan hiçbir his de içimde kalmadı, artık dünya deneyiminde varoluşun her anının ne muhteşem bir deneyim olduğu hissiydi, bedenim ölüm döngüsünün son enerjisinden özgürleşmişti, ve bilincim, ben bunu hala kutluyorum)Bu deneyimle pakauwah’a ile , kendime hizmet etmek için yarattığım bu enerji ile çok daha fazlasını yapabileceğimi anladım, ve denemelere başladım. Onunla çalışmak istiyordum, o yanımdaydı, onunla iletişim kuruyordum, şu anda da olduğu gibi her an yanımda olup sadece ona hizmet şeklini söylememi beklediğini biliyordum, ama ona ne hizmet vereceğimi bilemiyordum. Ne komik bir durum J kendime hizmet etmek için bir enerji yaratmıştım, ve ne isteyeceğimi bile bilemiyordum. Sanırım yaratıcılık hakkında konuşmak ile yaratmak arasındaki fark buydu, bu bilinçli yaratımdı, ve yaratıcı olan ben enerjiyi yaratmış, öyle o bana ben ona bakıp duruyorduk tabiri caizse J rüya bilincimde bana eşlik etmesini istiyordum, onunla vakit geçiriyordum vs ama daha fazlası vardı, biliyordum, ama ne ? ilk gelen biliş, onu adamus’a göndermek oldu. Ve ona adamus’a gitmesini ve onunla nasıl çalışacağımın bilişlerini bana getirmesini söyledim. Şimdi geri dönüp baktığımda o noktadan sonra açılım olduğunu fark ediyorum. Onu yaşam realitemdeki deneyimlerde kullanmaya başladım. Günümün her anında yaşayacağım olası deneyimlere onu göndermeye başladım. Örneğin birisiyle bir görüşmem olacaksa, o görüşmenin tam ve bütün potansiyeli hakkında bilişleri ve yüksek farkındalık düzeyindeki perspektifi bana getirmesini istedim. Çünkü her deneyimin tam ve bütün potansiyeli, yada daha düşük titreşim düzeyinde olan deneyimi, yada en alt titreşim düzeyinde olan deneyimi vardır, ve daha bir çok potansiyeli. Bunu da belirleyen deneyim anında bizim bilincimizin hangi titreşim düzeyinde olduğudur. kendinizi kötü, bitkin, hissettiğiniz bir an, titreşiminiz düşmüştür, ve karşınıza çıkan insanlarla kurduğunuz tüm iletişim de bu düzeydedir, siz o gün için bugün “her şey ters gidiyor “dersiniz, sizinle o gün iletişim kuranlarda “bugün yatağın ters tarafından kalkmış galiba” derler. Ve sizin gününüzü oluşturan tüm deneyimler potansiyellerdir, ve bilinçli yaratım deneyime girip de sonrasında dönüp bakmak değil, deneyime girmeden onu seçmek, ve seçtiğin potansiyeli deneyimlemektir. Ve deneyime girmeden önce, ertesi gün yapacağım belli olan deneyimlerle ilgili pakauwah’la çalışmak bana çok boyutlu bilişleri getirdi. Benim için çok değerli olan, bu deneyimleri daha önce yarattığımda enerjinin neden tıkandığını, neden çatışmaların.. ortaya çıktığını anlamamı sağladı. Bu enerjiler o kadar süptildi ki, orada daha öncede varlardı, onları hissediyordum, ancak tanımlayamıyor, ve dolayısı ile realitemde yeniden yeniden o kısırdöngüyü yaratıyordum. Geçmişin yapılanmış enerjileri gelecekteki potansiyellere uzanırlar. Geçmişten gelen bazı güçlü enerjiler, gelecekte de güçlü olasılıkta potansiyellere doğru yolumuzu çevirebilirler. İşte geçmişten gelen bu yapılanmış enerjiler tekrar tekrar oluşan kısırdöngüleri yaratır. Bu bilinç noktasında yıllardır süren bir salıverme işleminden geçmiş bir ruhtum. Şimdi bu düzeyde geçmişimde (yuvadan ayrılıştan şimdi anına değin) yapılandırmış olduğum enerjiler vardı; potansiyeller, ve gelecekte henüz aktive olmamış olan potansiyeller…ve benim bu zamana kadar, bu yaşamımda kim olduğumu tam ve bütün olarak bilme bilincine kadar, atmış olduğum adımlarla hareket ettirdiğim enerjiler, ve onların uzandığı aktive olmak üzere olan potansiyeller…aktive olmak üzere olan potansiyeller; yani neredeyse tezahür edecek kadar maddeye yakın olanlar…ve ben şimdi bunların farkındalığına sahiptim, ve realitemde aktive ettiğim bazı potansiyeller de şu an gelmiş olduğum bilincimle seçtiklerim değildi, ancak onlar geçmiş yıllarda sahip olduğum bilincim ile hareket ettirdiğim enerjilerdi, ve elbette bana döneceklerdi, deneyim olarak… Çok boyutlu yaşam realitemi, çok boyutlu gerçekliğimi nasıl tek bir gerçeklik gibi algılayıp sadece tek bir yol, tek bir yön var sanarak yürüdüğümü görüyordum. Ve şimdi sayısız olasılık/potansiyel benim için görünür olmuştu…şimdi benim için en önemli olan soru şuydu, “şu an yaşam realitemde deneyimlemek istemediğim ifade olmuş potansiyelleri nasıl tam ve bütün potansiyele dönüştürürüm? Artık ifade etmek istemediğim potansiyelleri nasıl nötrler/ dönüştürürüm (ki yaratmış olduğumuz potansiyelleri dönüştürdüğümüzde onlar saf enerji olarak yaratımımızda hizmet etmek üzere bize dönerler) , ve hayal gücümle gezdiğim/genişlediğim yaratmış ve hala deneyimlememiş olduğum potansiyellerimi nasıl tezahür ettiririm?
sule devekaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder